Zapisy na Galicyjski Kiermasz Staroci
Szanowni Państwo,
Informujemy, że od dnia 16 czerwca do 12 lipca b.r. przyjmujemy zgłoszenia uczestnictwa w GALICYJSKIM KIERMASZU STAROCI.
ZASADY UDZIAŁU:
Aby wziąć udział jako wystawca należy: wypełnić FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY lub Kartę Zgłoszenia i wraz z podpisanym regulaminem przesłać:
– na adres e-mail: miasteczko@muzeum.sacz.pl
– pocztą tradycyjną na adres: Miasteczko Galicyjskie, ul. Lwowska 226, 33-300 Nowy Sącz) lub dostarczyć osobiście (Miasteczko Galicyjskie, pn. – pt. w godz. 7.30 – 15.30).
Uiszczenie opłaty akredytacyjnej w wysokości 50 zł brutto po potwierdzeniu przyjęcia karty zgłoszenia!
Zgłoszenia będą przyjmowane do 12 lipca 2023 r.
Wpłaty należy dokonać do dnia 13 lipca b.r. w punkcie kasowym Miasteczka Galicyjskiego lub na konto Muzeum Okręgowego w Nowym Sączu (nr rachunku: 40 1500 1559 1215 5000 8864 0000)
Organizator:
Muzeum Okręgowe w Nowym Sączu – Miasteczko Galicyjskie
Osoba odpowiedzialna: Danuta Sowińska
e-mail: d.sowinska@muzeum.sacz.pl
tel. (18) 444 35 70 wew. 106, pn. – pt. w godz. 7.30 – 15.30