Zapisy na Galicyjski Kiermasz Staroci

Szanowni Państwo,

Informujemy, że do dnia 30 września b.r. przyjmujemy zgłoszenia uczestnictwa w GALICYJSKIM KIERMASZU STAROCI.

ZASADY UDZIAŁU:
Aby wziąć udział jako wystawca należy: wypełnić Kartę Zgłoszenia i przesłać ją wraz z podpisanym regulaminem:
– na adres e-mail: miasteczko@muzeum.sacz.pl
– pocztą tradycyjną na adres: Miasteczko Galicyjskie, ul. Lwowska 226, 33-300 Nowy Sącz) lub dostarczyć osobiście (Miasteczko Galicyjskie, pn. – pt. w godz. 7.30 – 15.30).

Uiszczenie opłaty akredytacyjnej w wysokości 50 zł brutto po potwierdzeniu przyjęcia karty zgłoszenia!

Zgłoszenia będą przyjmowane do 30 września 2022 r.

Wpłaty należy dokonać do dnia 22 lipca b.r. w punkcie kasowym Miasteczka Galicyjskiego lub na konto Muzeum Okręgowego w Nowym Sączu (nr rachunku: 40 1500 1559 1215 5000 8864 0000)

Karta zgłoszenia

Regulamin

Organizator:
Muzeum Okręgowe w Nowym Sączu – Miasteczko Galicyjskie
Osoba odpowiedzialna: Danuta Głąb
e-mail: miasteczko@muzeum.sacz.pl
tel. (18) 441 02 10 wew. 106, pn. – pt. w godz. 7.30 – 15.30


Skip to content